مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از خلع ید از 6 هزار مترمربع اراضی منطقه گهواره از توابع استان کرمانشاه طی هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 11 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،مراد شیخ‌ویسی، اظهار داشت: ادامه طرح جنگلانه طی هفته جاری در شهرستان دالاهو بخش گهواره توسط انجمن‌های مردم‌نهاد با مساعدت عوامل اجرایی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در طرح جنگلانه سرکشی و بازدید از گونه‌های ارژن و بادام در منطقه دالاهو صورت گرفت که محصولات این شهرستان کاملا سبز و پربار بود.

این مسؤول از اجرای طرح 200 هکتاری احیای مراتع و جنگل‌های روستای شهرستان روانسر از سال 86 تاکنون توسط اداره منابع طبیعی شهرستان روانسر اشاره کرد و گفت: این طرح کشوری است و عملیات قرق و احیای جنگل‌ها به‌صورت سالیانه پایش می‌شود.

شیخ‌ویسی بیان کرد: روز گذشته بازدید از بوته‌هاى آتریپلکس کاشته شده توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قصرشیرین با مشارکت و مساعدت بهره‌برداران در روستای گراوه (میوگه) انجام گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تصریح کرد: واحد حفاظت بخش گهواره طی روز گذشته مبادرت به خلع‌ید عملی مجرمان در این منطقه در مساحتی به میزان 6 هزار مترمربع از اراضی واقع در این منطقه کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار